preload
Strona głównaPomocPytania i odpowiedzi › Nie działa mój kupon grupowy, co mam...

Pytania i odpowiedzi


Nie działa mój kupon grupowy, co mam zrobić?

Przede wszystkim podstawowa informacja, że kupony grupowe (vouchery) wprowadzamy na przeznaczonej do tego stronie, czyli "Dostęp promocyjny", tak jak jest to podane w instrukcji dołączonej do oferty w serwisie grupowym. Czasem się zdarza, że ktoś pomyłkowo wprowadza kupon grupowy na stronie zamówienia, jako kupon rabatowy, co jest nieprawidłowe.

Oto więc link do prawidłowej strony, gdzie należy wprowadzić kod kuponu grupowego:

Dostęp promocyjny

Następną sprawą jest wprowadzenie prawidłowego kodu kuponu, którym jest unikalny ciąg cyfr i liter. Czasem serwisy grupowe wraz z właściwym kuponem przysyłają klientowi dodatkowy kod, taki jak numer weryfikacyjny, potwierdzający itp. Należy go zignorować. Do wprowadzenia jest tylko kod właściwego kuponu.

Najlepiej kod kuponu skopiować (np. z maila, w którym serwis grupowy przysłał kupon) i wkleić w polu na stronie "Dostęp promocyjny". W przypadku wprowadzania kodu ręcznie, z klawiatury, należy przepisać go bardzo starannie i uważnie. Błąd w choćby jednym znaku spowoduje odrzucenie kodu.

W przypadku problemu z użyciem kuponu grupowego należy zgłosić się do obsługi serwisu poprzez Formularz kontaktowy, podając wprowadzany kupon i treść komunikatu błędu (wyświetlanego na czerwono). Lecz wcześniej prosimy odpowiedzieć sobie na pytania:

1. Czy wprowadzam kupon na prawidłowej stronie?

2. Czy wprowadzam właściwy kod lub numer kuponu?

3. Czy nie popełniłem/am błędu w zapisie kodu?



Inne pytania i odpowiedzi z sekcji Zamówienia i płatności:


Wszystkie pytania i odpowiedzi