preload
Strona głównaPomocPytania i odpowiedzi › Dlaczego nie podajecie na stronie numeru...

Pytania i odpowiedzi


Dlaczego nie podajecie na stronie numeru Waszego konta?

Ponieważ nie przyjmujemy wpłat bezpośrednio na nasze konto. Wszystkie płatności obsługuje nasz partner, firma PayU S.A., zarządzający systemem informatycznym pod adresem payu.pl. System ten pozwala na odbiór i automatyczne księgowanie płatności dokonywanych za pomocą kart kredytowych, szybkich przelewów internetowych i zwykłych przelewów bankowych. Takie rozwiązanie eliminuje ręczną pracę i pozwala na obsługiwanie zamówień naszych klientów w najkrótszym możliwym czasie.

W przypadku przelewów bankowych numer konta odbiorczego jest generowany indywidualnie do każdego zamówienia. Stąd aby poznać numer konta (jak też wszystkie inne dane potrzebne do wykonania przelewu) należy najpierw umieścić wybrane kursy w koszyku i złożyć zamówienie. Jako formę płatności należy wówczas wybrać "Przelew bankowy". W wyniku tego w następnym kroku na ekranie pojawią się wszystkie dane do wykonania przelewu (w tym bardzo ważny parametr, tytuł przelewu, pełniący rolę identyfikatora).

Należy zaznaczyć, że zwykłe przelewy bankowe są najwolniejszym sposobem realizacji płatności, gdyż środki idą zwykle 1-2 dni robocze (dla porównania czas płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem internetowym: do kilkudziesięciu minut).



Inne pytania i odpowiedzi z sekcji Zamówienia i płatności:


Wszystkie pytania i odpowiedzi