preload
Strona głównaPomoc › Reklamacje płatności

Reklamacje płatności



Składanie zamówień i realizacja płatności


Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia lub wykonaniem płatności, zapoznaj się z naszymi odpowiedziami na najczęstsze pytania na stronie Pytania i odpowiedzi w sekcji "Zamówienia i płatności".


Oczekiwanie na realizację zamówienia


Przyznanie dostępu do zamówionego kursu następuje natychmiast po nadejściu płatności do zamówienia, stwierdzonej przez naszego operatora płatności (firmę PayU). Cały proces włączenia dostępu odbywa się w sposób automatyczny, więc o czasie oczekiwania na dostęp decyduje tylko czas realizacji płatności. W przypadku przelewów bankowych, zarówno tych zleconych z konta internetowego, jak i tych nadanych poprzez blankiet przelewu, są to zwykle 1-2 dni robocze (w weekendy i święta przelewy są zawieszone). W przypadku wszystkich pozostałych form płatności, tj. płatności online i kart kredytowych, ich realizacja trwa zwykle do kilkudziesięciu minut. W pewnych nietypowych przypadkach, spowodowanych opóźnieniami w bankowym systemie transakcyjnym, czas ten może wynieść do 4 godzin.


Brak realizacji zamówienia


Jeśli czas realizacji zamówienia odpowiedni do wybranej przez Ciebie formy płatności przekroczył podane wcześniej wartości, może to oznaczać wystąpienie problemu z płatnością. Prosimy wówczas najpierw o samodzielne sprawdzenie przyczyny problemu wg naszej instrukcji, a jeśli się ono nie powiedzie, o kontakt z nami.

1. Sprawdź status płatności zamówienia. Listę swoich zamówień znajdziesz na stronie Moje zamówienia. Status "Zakończona" oznacza, że płatność została odebrana przez naszego operatora i powinieneś mieć już dostęp do zamówionych kursów. Każdy inny status wskazuje na to, że płatność jeszcze nie dotarła.

2. Sprawdź, czy płatność faktycznie opuściła Twoje konto. Czasami z powodu jakiegoś problemu na koncie bankowym płatność nie wychodzi z konta. Sytuacja ta powinna zostać wyjaśniona z bankiem, w którym posiadasz konto.

3. Sprawdź, czy płatność nie powróciła na Twoje konto. Płatność może wrócić, jeśli operator płatności stwierdził nieprawidłowe dane przelewu, np. jest nieprawidłowy identyfikator bądź nie zgadza się kwota przelewu. W tym przypadku, aby kontynuować proces uzyskania dostępu do kursu, najlepiej złożyć nowe zamówienie i postępować zgodnie z wyświetlaną instrukcją.

4. Skontaktuj się z nami. Jeśli Twoje zamówienie w dalszym ciągu nie jest zrealizowane i nie wiesz dlaczego tak się dzieje, skontaktuj się z nami wysyłając mail na adres . W treści wiadomości koniecznie zamieść numer zamówienia oraz jako załącznik dodaj potwierdzenie wykonania płatności - plik PDF z banku bądź skan blankietu przelewu. Potwierdzenie to jest wymagane przez naszego operatora płatności, aby mógł on przeprowadzić odszukanie i zbadanie danej transakcji.

Możesz także od razu skontaktować się z operatorem płatności, firmą PayU, gdyż każde zapytanie o płatność bądź reklamacja i tak finalnie trafi do PayU (ponieważ my jako 6ka.pl nie zajmujemy się obsługą płatności samodzielnie). Oto dane kontaktowe firmy PayU:

Adres: PayU Spółka Akcyjna, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań
Telefon: (61) 630 60 05 (godz. 8-20)
E-mail:
Formularz kontaktowy: Link do formularza